Скопје, 18. февруари 2020 (ОХРИДПРЕС) – На денешната прес конференција директорот на Агенцијата за промоција и поддршка на туризмот, Љупчо Јаневски го промовираше новиот проект за продукција, дизајн, изработка, печатење и дистрибуција на фото брошура, за кој ќе се одвојат 100.000 денари.
Истиот е и дел од Годишната програма на АППТ за 2020 година.
– Агенцијата за промоција и поддршка на туризмот оваа година ќе понуди нов пристап на промовирање, ќе се фокусираме на неколку предизвици за да го зголемиме бројот на слободни патувачи. Новите форми на промоција значат и привлекување на нови патувачи, односно АППТ ги прати трендовите и на новите генерации им овозможува поинакво запознавање со убавините на нашата земја, изјави Јаневски.
Ген Z e првата генерација во историјата што не го познава светот без Интернет. Влегуваат во дигиталлниот светот од раѓањето, Ген Z ги надминува миленијалс во секојдневните активност на социјалните медиуми со 4 часа поминати на ден. Ген Z во Северна Америка, Латинска Америка и Европска водат во бројот на социјални акаунти, што ги користат активно. Многумина исто така се оддалечуваат од платформите како Фејсбук, во корист на мултимедијални страници, како што се YouTube и Instagram.
Фото Албумот е визуелно патување низ прекрасни фотографии кои ја отсликуваат убавината, културата и историјата на нашата земја. Идејата е фото албумот да биде еден од главните промотивни алатки на Република Македонија на социјалните медиуми, односно под одреден специфичен и карактеристичен хаштаг кој ќе биде активен на Инстаграм. Тематските фотографии ќе прикажуваат различни перспективи на нашата земја, природни убавини, културни и традиционални настани и манифестации, луѓе, историја се она што и дава оргинален и безвремен карактер на Република Македонија.
Главниот # (хаштаг) кој ќе биде водечки и препознатлив е #onlyiNMacedonia. Дополнителни хаштази кој ќе го следат во промоцијата се: #TraveliNMacedonia, #captureiNMacedonia, #natureiNMacedonia, #CaptureiNMacedonia, #discovernorthmacedonia
Конкретниот и специфичен хаштаг ќе ни помогне да се зголеми нашето присуство на социјалните медиуми бидејќи тие ја прават нашата содржина видлива од секој што има интерес за нашиот хаштаг. Хаштагот може да ни помогне да изградиме бренд за дестинацијата, во нашиот случај преку Фото Албумот ќе се конектираме со следбениците и ќе ги искористиме нивните фотографии за промоција на Република Македонија.
Целта на овој проект е да ја зајакнеме промоцијата на дестинацијата, да добиеме поголема видливост и да создадеме поголема публика која ќе ни помагне дополнително да ја категоризираме содржината (туристичките продукти и дестинации) која ќе ја промовираме.
Во периодот од 19.02.2020 година хаштазите ќе бидат активни на Инстаграм и останатите социјални медиуми, и секој кој ќе објави фотографија од Република Македонија, а ќе ги користи горенаведените хаштази до 01.12.2020 година ќе има можност најдобрите фотографии да бидат објавени во Фото албумот кој ќе биде изработен од АППТ. Хаштагот пред се има за цел да привлече внимание и да ја промовира нашата земја како туристичка дестинација. Но користењето на овие хаштази ќе се употребуваат во нашите регуларни постови како и во постовите на нашите тековни и идни следачи. Воедно хаштагот би ни помогнал во пронаоѓање на таргетирана публика, ќе ни помогне во зголемување на видливоста на нашите социјални медиуми и стапката на прегледи, како на социјалните медиуми така и нашите веб страни. Исто така, целокупната промоција во странски медиуми за оваа година ќе биде под хаштагот #onlyiNMacedonia. (Крај)
извор: ОхридПрес фото: архива